Sunday, June 13, 2010

Majlis Pernikahan Adikku Nashirah...







Pada 30 April 2010, adik aku telah diijabkabulkan dengan jejaka pilihannya iaitu Noorimy @ Tommy/Along. Sebak gak masa dengar Tok Kadi melafazkan "Aku nikahkan dikau...". Actually aku sayang sangat adik aku sorang nie. Kami adik-beradik tak ramai. Hanya aku, Iera dan Ery. Lepas Iera pi tinggal bersama suaminya, aku terasa sunyi gak...tapi sedikit demi sedikit aku dapat biasakan diri...

Alhamdulillah...kini semuanya dah ok. Tinggal hari persandingan adik aku pada 19 Jun 2010 (Kg. Datuk Keramat) ini dan 3 Julai 2010 (Bukit Brendi, Pahang). Kepada semua kenalan member2 yang mengenali diri aku, dijemput datang ke Majlis Persandingan adik aku. Alamat lokasi ada kat dalam Facebook aku di http://www.facebook.com/arenip81

Kat sini aku attachkan sedikit gambar-gambar masa hari pernikahan adik aku di Masjid Kg. Datuk Keramat. Meriah sungguh dengan kehadiran keluarga sebelah perempuan dan lelaki. Terharu sangat. Harap kepada sesiapa yang tidak dijemput pada waktu itu, tidak terasa. So sorry...

No comments:

Post a Comment