Friday, August 21, 2009

RAMADHAN...

Assalam...terasa seperti setahun lamanya aku dah menjenguk ke blog aku nie...aku ingin berkongsi bersama korang semua tentang hari2 yang aku lalui seharian tetapi masa tak mengizinkan jari aku untuk mengukir coretan di dalam blog ini...alhamdulillah kerana hari ini aku berjaya juga mengemaskini blog ini...

Ok lah...untuk makluman korang, semalam aku telah meluangkan masa makan tengahari bersama teman2 dari Unit Audit Dalam...macam2 cerita yang kami borakkan...kelakar pun ada...seronok sangat kerana dah lama ak meluangkan masa seperti itu...tapi sayang kerana Iri tak dapat join coz dia ada hal...

Tak lama lagi ramadhan bakal menjengah kita semua...tahun nie harap2 godaan dan cabaran berpuasa tidak sehebat tahun2 lepas...paham2 je lah...hehehe...ok lah...jumpa lagi di lain coretan...maybe dalam bulan ramadhan pasti ada cerita2 menarik yang aku akan kongsi bersama ngan korang semua...daaa...

No comments:

Post a Comment