Thursday, August 27, 2009

HaRi Ke-EnAm BeRpUaSa...

Assalam...Sesungguhnya aku sangat bersyukur dalam menjalani puasa di bulan Ramadhan pada tahun ini kerana dugaan-Nya tidak terlalu berat...Aku bersyukur kerana cuaca di sepanjang enam hari berpuasa tidaklah sepanas hari2 sebelum ramadhan...alhamdulillah...

Hari ini aku berbuka di dalam teksi sahaja...nasib baik aku dah standby ngan air soya yang aku beli di kiosk di perhentian bas di hadapan bangunan PKNS...first time beb...sedih gak sebab tak sempat berbuka ngan family aku kat umah di Bandar Baru Ampang...hehehe...

Hari ini mak aku sediakan lauk spesel...sedap sehingga menjilat kaki...huhuhu...Ikan Cencaru Goreng Disumbat ngan isi kelapa goreng, Sayur Sawi campur daging ayam, Sambal tempe + kentang dan Air Teh Ais...yummy...aku makan sambil ditemani oleh adik pompuan aku iaitu Iera...mak aku dah makan awal2...

Maybe esok aku kena balik awal sikit coz ada jemputan dari duai / bakal suami adik pompuan aku...segan plak nak berbka di rumah orang...tapi aku dah rapat ngan keluarga sana...hehehe...

Ok lah...aku nak sambung kije sikit...esok aku akan ceritakan benda yang best sikit kalu ada...chow chin chow...

No comments:

Post a Comment