Wednesday, October 7, 2009

MaJLiS HaRi RaYa DBKL 2009...

Assalam semua...

Actually hari nie aku just citer pasal semalam punyer cerita...DBKL mengadakan Perhimpunan Bulanan Bersama Menteri Wilayah Persekutuan dan Majlis Hari Raya 2009...Meriah sungguh majlis tersebut...ramai gak artis yang dijemput untuk mengadakan persembahan...Dalam kesibukan mendapatkan makanan, tiba2 aku dan member aku sorang lagi iaitu Ijan terserempak dengan artis popular...mereka adalah Aizat AF dan Dina...aku pun apa lagi...mulalah ambil kesempatan yang ada mohon diorang berdua bergambar ngan aku...yang hangat nyer posing Dina waktu Dina bergambar ngan aku...nahh...tengok kat bawah nie...


Aku dan Dina...siap posing ala2 manja gituuu...huhuhu...


Aku dan Aizat AF...harap2 member kat luar sana jangan ada plak menggigit jari...hehehe

So, kepada semua member yang ada gambar2 bersama dengan artis tue...send lah kat aku...aku suka kumpulkan gambar2 member...

Ok lah...dah mengantuk nie...aku undur diri dulu...jumpa lagi esok...kamera buat hal plak...ingatkan malam nie nak up-load gamabr2 masa raya dan majlis perkahwinan abang saudara aku...kami memang rapat sejak kecil lagi...tahniah buat abang saudara aku...akhirnya dia berjaya mengakhiri zaman bujangnya...aku bila lah lagi agaknya...sudikah si dia menerima aku ini seorang insang yang serba kekurangan...???

No comments:

Post a Comment