Tuesday, September 29, 2009

ReUnIoN X-SMKPT

Assalam...

Apa citer hari raya korang sume?Aku macam biasa lah beraya di ibukota...tapi meriah gak lah...dengan suku-sakat pakat mai umah nenek aku di keramat...nasib baik lah umah nenek aku tu siap dinaiktaraf sebelum raya...so dapatlah kami semua lepak2 kat ketiga2 rumah yang ada dalam kawasan lot tue...

nanti aku tunjukkan gambar2 sebelum beraya dan semasa beraya...anyway, today aku nak berkongsi perasaan gembira aku sebab akhirnya blog x-smkpt yang aku nanti2kan telah diwujudkan oleh member lama2 gak...dapatlah aku mengikuti perkembangan member sekolah lama...dah lama tak dengar berita...tup2 dah berkahwin...dah ada pun ada...

sebenarnya member sekolah lama lah yang paling rapat ngan kita coz ada member yang aku kenal daripada sekolah rendah lagi...punyalah lama kami berkawan...cuma selepas SPM kami membawa haluan masing2...tapi dunia ni kecik kan...aku berjumpa ngan member lama seperti Rashid@acik, Iskandar, Rahmah, Ainol dan lain2...

maybe dengan adanya blog nie dapatlah aku berhubung (nak tambah connection) ngan diorang sume...ok lah...aku nak sambung kije sikit...kepada member2 lain...sudi2 lah lawat blog aku nie lepas dah dapat alamat kat blog x-smkpt tue...hehehe...rugi kalu tak baca...ahaks...

kat bawah nie gambar2 sebelum raya...gambar di sepanjang tempoh beraya nanti aku up-load...tak sempat dah nie...

Birthday Party anak sepupu aku (Ekin)...Dari kiri Atikah, Putri Batrisyah dan Aku...

Hari Keluarga Bahagian Semakan dan Pembayaran di Eagle Ranch Resort, Port Dickson...Dari Kiri Ibu, Aku, Ery dan Dayah (awek Ery)...

Di Hari Majlis Pertunangan adik perempuan aku iaitu Nashirah (Iera)...Dari Kiri Iera, Ema, Ibu, adik & kakak (anak Kak Shimah), Kak Shimah @ Noy, Iri @ Bro Rhuddy dan Aku...

Tambah Ahli Keluarga Baru...Dari kiri Ibu, Najwa & Farah (barisan hadapan @ budak comel), Iera, Along (tunang Iera) dan Aku...

Lovely sibling...Iera dan Aku...

No comments:

Post a Comment