Tuesday, September 15, 2009

SaGuHaTi!!!

Assalam...

Actually korang sumer mesti terpinga2 kan dan berfikir apa kaitan nya tajuk N3 aku kali ini dengan life aku...Memang ada kena mengena...dengan yang hidup sahaja...hehehe...sebenarnya kami di bahagian pembayaran nie tengah pening kepala sebab nak bayar saguhati (1/2 dahulu) kepada kepada semua staf...bayangkan lah nak semak akaun masing semuanya 10,240 akaun...nak terkeluar biji mata nie...




"Macam di dalam gambar nie lebih kurang figure yang nak disemak...adusss...fening..."

Tapi bila dah sampai ke peringkat Akauntan, aku ngan Mr.Azizul cuma verify jer...tapi kesian gak kat azizul coz bersuash-payah memikirkan cara nak set dalam sistem S.A.P

pening2...anyway, semalam dan hari nie aku busy ngan meeting...pernah tak korang hadiri meeting dari jam 9.30 pagi sehingga 5.30 petang tanpa henti lebih2 lagi di bulan puasa...semalam aku mengalaminya buat pertama kali...adusss...pening dan letih...capek gue dibuatnya...


"Lebih kurang beginilah aku dan azizul bertungkus-lumus demi staf...sampai ke petang menghadap komputer...cewahhh...tapi bukan pasal kad kredit lah...itu cuma gambar contoh...ahaks..."

Malam nie aku berbuka di rumah Bandar Baru Ampang...tak tau lah sama ada sempat ke tidak macam 2 minggu yang lepas...tak sabar aku menunggu ketibaan syawal...dah banyak belanja yang aku buat untuk perispaan tetapi ala2 kadar jer...

Lepas raya nie aku nak buli staf lama aku plak suruh diorang belanja aku sebab masing2 dah dapat saguhati...kalu diorang sudi ler...aku tak kisah...sajer jer bergurau ngan diorang...dah lama tak jumpa...rindu plak kan...

Ok lah...esok ada 2 batch payment EFT nak di verify...esok gak nak verify 10ribu akaun bagi bayaran saguhati tur....wahhhh....nampak gaya nyer beraya lah aku kat opis tahun nie...hehehe...huhuhu...

Chow...Chin...Chow...daaaaa...

No comments:

Post a Comment