Friday, September 18, 2009

MeNjELaNg AiDiLfItRi...

Selamat Hari Raya...
Kepada saudara serta saudari...
Setahun hanya sekali...
Merayakan hari yang mulia ini...


Korang semua mesti dah biasa dengan lirik lagu nie kan??Anyway aku just nak maklumkan kat korang maybe dalam seminggu yang akan datang aku lewat atau tidak langsung meng up-date blog aku...aku tinggal di rumah nenek aku di kampung datuk keramat...adik aku balik kampung sebelah tunang dia di pahang...so aku dan mak aku tinggal di keramat lah...kat KL jer...sedih gak...

Hari nie aku seronok sangat coz dapat SMS dari bos aku iaitu Timbalan Bendahari (Pentadbiran) dan Bendahari Bandaraya dengan ucapan hari raya...tak sangka diorang nie sporting gak...hehehe...hilang plak tension pasal kena siapkan bajet perjawatan 2010 yang sepatutnya disiapkan oleh seorang akauntan sebelum hari raya ini...tak perlu lah aku mention nama dia dalam blog nie...biarlah rahsia...at least semangat tolong - menolong sesama kawan tu masih utuh lagi...

Ok lah...bos aku bagi kebenaran balik jam 3.30 petang...aku sempat gak shopping sekejap tadi kat jalan TAR...beli barang keperluan sikit...lepas sembahyang Jumaat aku pun terus singgah di KAMDAR dan MYDIN...kelam-kabut sikit hari nie coz ada payment nak kena siapkan...berjuta-juta plak tur...

Kepada mereka yang pulang ke kampung,aku doakan semoga korang semua selamat pulang ke kampung dan selamat kembali ke KL...jangan lupa ole2...hehehe...Insya'allah kalu aku buat Open House, aku akan jemput korang semua...tengok bajet dulu lah...ahaiii...

See ya... sooonnn...chan chin chow...daaaaa

No comments:

Post a Comment