Tuesday, June 9, 2009

ALHAMDULILLAH...KU PANJATKAN KESYUKURAN SETINGGI2NYA KEPADA ALLAH...AMIN...


Assalam...

Hari nie aku tak tak tahu nak ucapkan bagaimana sebab dokumen pembayaran iaitu salinan asal resit2 tol dan minyak bagi Karnival Sukan Badan2 Berkanun telah dijumpai setelah sekian lamanya aku mencari...ditakdirkan aku tergeraklah hati nak selak beg laptop di aras 2 dalam peti besi di dalam bilik aku nie...tiba2 mata ini ternampak sebuah beg berwarna hijau di mana aku perolehi beg tersebut semasa menghadiri kursus pegawai integriti DBKL....

Then aku pun mengambil beg tersebut dan tak sabar2 nak melihat apa yang terkandung di dalam isi perut beg tersebut...tiba2...mata aku terlihat 2 buah envelope bersaiz A4 dan isinya ialah dokumen tuntutan yang aku cari selama ini...wahhhh...macam novel plak...maklumlah terjumpa "harta karun"...dengan hati yang melonjak gembira, aku pun terus menghubungi Farah (siapakah gadis ini?Rahsiaaa...tunggu jawapannya di lain N3...hehehe)...then aku call faizul (staf aku yang terlibat sama dalam karnival berkenaan...dia pun susah hati pasal aku contact dia dan sms dia tanya pasal hal nie...aku cakap yang aku ada bagi kat dia untuk disemak...dia mati2 cakap takdak...

Ok lah...today is my mother birthday...malam nie maybe nak celebrate secara kecil2an...tak tau lagi kat mana...maybe kat PPR Seri Semarak (kat ngan umah Big Mama...)...hehehe...umah makcik aku lah...kat blok F...

So, jumpa lagi di lain N3...chow chin chowww!!!Daaaaaaaaaa.............



No comments:

Post a Comment