Tuesday, June 30, 2009

FaMiLy DaY BaHaGiAn SeMaKaN & PeMbAyArAn...






Assalam...

Apa habaq?Korang pergi ke mana hujung minggu lepas?Sory lah guys sebab dah lama tak up-date blog aku nie...aku rasa blog aku nie pun dah tak ramai lawat kan...

Aku join Family Day S&P di Eagle Ranch Resort di Port Dickson...best giler tempat nyer...banyak gak aktiviti yang boleh dilaksanakan di sana...pelbagai jenis game seperti memanah, go-cart, kenu dan lain-lain...pemandangan kat sana pun boleh tahan sebab ada macam2 jenis bentuk bangunan penginapan...

Aku menginap di bangunan jenis Baywagon...gambar2 yang aku ambil kat sana nanti aku attachkan sekali dalam catitan hari nie...sabarrr...

Tema di situ ala2 pekan koboi...ada cowboy show tapi tak jadik plak masa malam kemuncak hari tue...sepatutnya ada show koboi yang melibatkan aku dan azizul seperti dalam drama / filem...tapi pengurusan di sana mengalami masalah teknikal ngan sound effect so terpaksa dibatalkan...tapi kami dapat gantian mug (cenderahati) daripada pihak pengurusan...ok lah tur...nasib baik kami tak saman...hehehe....

Macam2 ragam staf boleh dilihat seaktu permainan diadakan...sebenarnya semangat dalam Family Day bukanlah terletak pada hadiah yang grand tetapi atas keseronokan mengenali family staf lain dalam waktu yang sama...harap2 tahun depan akan diadakan program sebegini lagi...tahniah kepada AJK badan kebajikan, sukan dan soial S&P...

So.jumpa lagi di lain entry...chow chin chowww...

No comments:

Post a Comment