Wednesday, June 3, 2009

IsO DbKl!!!

So, apa citer hari nie?aku tak rasa nak conteng panjang2 kat blog hari nie...sebabnya kepala berserabut dengan soalan2 dan kije2 yang diarahkan oleh auditor ISO DBKL hari nie...hampir separuh hari kami diaudit dan ditanya macam2 disuruh buat itu ini...nak pecah kepala otak nie...tapi kami jawap soalan2 yang ditanya secara profesional...tak dak menggelabah sangat...just auditor dalaman...kalu dari SIRIM mahunya tergagap2...hehehe...

Cuma hampehnya bila ditanya pasal minit mesyuarat lah....minit bebas keputusan Pengurusan Tertinggi yang berkaitan dengan EFT...yang letihnya aku dan lain2 pegawai nak menjawab...filing pun kena tegur tadi...so, lepas ni aku kena bantu azizul susun filing dengan lebih teratur dan tersusun...)betul ker ayat aku nie???tengah ting-tong nie...)

Oklah...nak balik dah nie...maybe esok aku sambung N3 nie...bye...daaaaaaa

No comments:

Post a Comment