Monday, June 8, 2009

PeRcUtIaN SeLePaS ISO DBKL...

Asalam...

Actually hari nie aku letih sikit coz rakan sekerja aku iaitu Mr.Azizul dan lain2 penolong akauntan iaitu En.Khairul, Kak Lis dan Ita takdak...diorang bercuti sebab nak exam PTK minggu nie...Rabu or Khamis baru ada...dah lah pagi2 kena jawab panggilan bos pasal advance payment...then kena sediakan paperwork pasal hal tue...lepas tu aku kena semak lagi e-banker...tak habis dengan tue, aku sambung plak ngan kira2 wang baki di tangan daripada Karnival Sukan Badan2 Berkanun bulan lepas...pening kepala di buatnya...
GAMBARAN MACAM MANA BERSERABUTNYA (PENING) KEPALA AKU...

Tapi, aku kena gak hadapi semua ini dengan redha...dah ketetapan tuhan...harap2 lepas nie tuhan permudahkan perjalanan kerja aku...amin...korang mesti dah pahamkan kenapa aku letak tajuk N3 aku berbunyi begitu hari nie...

Ok lah...aku nak balik nie...mak aku dah sampai umah...macam2 dia nak order makan nanti...jumpa lagi esok di lain N3...see yaaa....

No comments:

Post a Comment