Tuesday, March 17, 2009

PENGALAMAN BARU...




Hari nie...aku belajar perkara baru iaitu bagaimana untuk melaksanakan Analisa Tender...belajar bagaimana cara jabatan melaksanakan penelitian tender dan mengesyorkan penender-penender yang berkelayakan untuk berkhidmat kepada DBKL kepada Jawatankuasa Perolehan Tender...

Oklah...anyway hari nie aku sekali lagi tak duduk diam kat opis..ape tidaknya...aku kena hadiri meeting di Bangunan Wawasan, Menara DBKL 3 (meeting analisa tender...) sebab member aku akauntan sorang nie bercuti ngan family...maklumlah cuti sekolah...kesian gak kat dia coz kat S&P nie pegawai susah nak bercuti sebab kena uruskan dan pastikan payment berjalan lancar everyday...

Aku tak sempat lagi nak pi atas (UAD) untuk uruskan laporan prestasi pelajar praktikal which is under my supersion coz kesibukan...bosankan?asyik2 pasal aku yang sibuk...tak macam orang lain...org lain sibuk gak kan??hehehe...




Gambar di atas diambil masa aku dan Bro Rhuddy berbengkel dan berkampung di Genting Highlands sebab nak siapkan...(Biarlah Rahsia...macam lagu CT Nurhaliza tue...huhuhu...)...kenangan yang tak dapat aku lupakan...bos baru aku (Bendahari Bandaraya) kat hujung dalam gambar atas pun ada...hehehe....lagi satu gambar aku sorang2 tue sebenarnya nak tunjukkan latar belakang betapa sejuk dan berkabusnya cuaca di luar waktu tue...teruja sebab jarang pi Genting...dah kije ngan DBKL ni lah dapat peluang merasa pi banyak tempat dan macam2 hotel...makan pun sedap...tu yang naik badan nie...hahaha....

Actually aku suka masukkan gambar2 lama just untuk kenangan...kalu ada picture terbaru nanti aku masukkan...tak sempat...almaklumlah...

Oklah...aku nak balik nie...cek pun banyak dah disemak...jumpa lagi esok...bawah nie aku attachkan pic terbaru yang diambil masa aku dan family pi nonton wayang/movie "Street Fighter - The Legend Of Chun Li" kat KLCC...midnight lagi...best jugak movie tue...lagi satu movie bertajuk "7 Pounds"...aku suggestkan korang pi tengok movie tue...to Bro Rhuddy..thanks a lot pasal masukkan sikit sinopsis movie nie untuk membuatkan aku teruja nak tengok sangat...hehehe...

Adiosss....assalam...chow chin chowww...


Dari kiri : Iera, Ibu, Ery dan Dayah


1 comment: