Friday, March 27, 2009

SeMaLaM...hArI iNi...dan EsOk...




Assalam...anyway hari ni aku nak citer pasal semalam...disebabkan nak puaskan hati aku sendiri dan tak nak beli DVD, aku pi ke KLCC (TGV) untuk dapatkan tiket "Dragon Ball:Evolution"...aku sampai di sana lebih kurang 7.00 malam...tapi nak ke KLCC punya lah seksa coz hari hujan so aku tahan teksi tapi langsung satu teksi pun tak nak berhenti...hampehhhh...nasib baik lah ada sorang hamba Allah nie yang memang aku kenal sangat...dia bekas staf lama aku di UAD...cuba teka...korang mesti tau kan?aku rasa tak perlu lah aku mention nama dia...

Dia hantar aku ke KLCC dengan PERCUMA jer...aku dah hulur duit tapi dia tak nak...katanya dia on the way balik ke rumah dia di Wangsa Maju...so sama arah jalan...dia saja nak hantar aku...aku pun terharu gak...huhuhu.....ada staf macam tu tak nak ambil apa2 dari bos dia walaupun aku berkeras suruh dia ambil...bawah nie tiket dan resit macam biasa lah...

Tiket wayang Daragon Ball:Evolution

Resit Nasi Ayam RASA di KLCC

Resit beli roti di Roti Boy...tak dapat beli roti dia,dapat beli biskut dan roti lain pun jadi lahhh...huhuhu


Aku sebenarnya suka berkongsi pengalaman aku makan di tempat2 yang best...aku berminat sangat menjamu di Nasi Ayam RASA coz layanan istimewa (1st class) yang diberikan oleh makcik nie...syiokkk woii...aku bab2 nak order makanan memang cerewet sikit...nak lebih itu lah...nak lebih ini lah...nak tambah itu lah...hehehe...habis jer makan, siap dia pesan kat aku, "esok datang lagi yer dik..." katanya sambil senyum...hehehe...(aku siap promosikan kedai makcik nie dalam blog aku nie secara PERCUMA lagi...itu jer lah yang mampu aku bantu makcik tue...hehehe)

Lagi satu pasal Roti Boy...ala budak2 yang buat roti tue...apa yang aku merepek nie...hehehe...korang mesti pernah makan roti tu kan?kalu tak pernah bermakna hidup korang belum lengkap lagi...hehehe...gurau jer...biskut dia memang sedap...aku mula2 rasa biskut tue waktu aku, Bro Rhuddy, kak nik dan kak lis pi putrajaya (singgah lah sebentar di Carefour after meeting) sebab waktu tu aku dan Bro Rhuddy ada meeting dengan KSU. Kak lis dan kak nik plak saje je ikut coz nak release kan tension sebab dipindahkan ke JKew....kami kesian kat diorang so kami pun bawa lah sekali mereka ke sana...sana....sanaaa.....(teringat plak kenangan lama2...hehehe) aku dengan kak nik dan kak lis memang rapat...diorang pun sifu aku gak selain Bro Rhuddy dan Mr.R (siapa lelaki misteri ini?nanti aku akan ceritakan khas di sudut lain...tungguuuuu...).

Berakhirlah cerita pasal semalam...hari ni plak jam 11 pagi ada majlis perpisahan pegawai UAD untuk aku, kak rosni dan pelajar praktikal aku iaitu
Nadia @ Miss Lola...touching masa tue...aku tak berucap panjang sebab sebak...so aku just berpesan kat staf2 aku supaya memberi komitmen dan kerjasama yang penuh kepada para pegawai UAD dalam memperkasakan UAD Runtuk masa depan...kak rosni pun sebak...aku pun tak tahan nak tengok waktu bos aku, Puan Rose plak menangis...beliau sebenarnya seorang ketua yang betul2 mengambil berat tentang stafnya...Puan Rose seperti seorang ibu kepada aku...beliau selalu memberi nasihat kepada aku sewaktu aku menjalankan tugas...seronok gak bekerja ngan beliau...

Kemudian semasa sesi menjamu selera...AJK menayangkan video gambar2 kami bertiga sepanjang bekerja di UAD...lagi lah sebak dada aku melihatnya...tapi aku kena control ayu gak...cewahhh...hehehe...aku menghargai usaha AJK BKSS tahun nie...walaupun banyak program yang dibatalkan atau ditunda...namun mereka tetap buat yang terbaik....syabas lah...
caiyok...caiyok...caiyok!!!

Aku terima banyak hadiah...ada yang dari UAD...dari staf dan member baik aku...Bro Rhuddy...dia seperti abang dan teman rapat kepada aku coz sebab selalu memberi nasihat dan tujuk ajar kepada aku...dia tak pernah berkira kerja ngan aku...some time kami berkongsi cerita tentang kehidupan kami...anyway thanks a lot to you Bro Rhuddy coz sudi membimbing aku sepanjang di UAD...thanks a again for the precious gift...i like it!! ;-p

Bawah nie gambar hadiah2 yang aku terima...thanks a lot to my staf...love ual so much...mmmmmuaahhhhhh.....


Antara hadiah yang aku terima ialah Dompet, Anak Patung, Bekas / Tempat Letak Barang, Nota "Cute" dari 5 gadis UAD iaitu Miss Jaja; Azrina;Jun;Hyza dan Kak Shakilah, Coklat yang lazat...mmmm....(sori tak ader dalam gambar coz dah simpan dalam peti sejuk...hehehe)serta Beg Pakaian (ala-ala pelajar AF terkeluar dari Akademi Fantasia...huhuhu...)

Anyway aku nak minta ampun dan maaf sekiranya ada terkasar bahasa sehingga menyinggung perasaan korang sepanjang aku bekerja di UAD...terima kasih banyak tak terhingga pada staf yang bagi aku hadiah especially to Bro Rhuddy, Kak Noi, Miss Jaja, Cik Ejune, Kak Shakilah, Cik Hyzadiana, Cik Azrina dan kak Rosni Md.Isa...thanks a lot for the lovely and precious gift...

So...citer hari nie pun dah habis...aku nak sambung plak untuk citer esok...esok ada pertandingan badminton UAD under BKSS di Dewan Sentul (berhampiran dengan stesen Star Sentul Timur)...diorang ada ajak aku...Insya'allah kalu ada masa nanti aku pi...badan sekarang nie kurang sihat...almaklumlah duduk di UAD senang hati dapat family / rakan sekerja yang bagus2...puji lah cikitt...bagi kredit....anyway aku harapkan semoga event yang diorang buat tue berjalan dengan lancar...caiyok...caiyok...caiyok....!!!

Jumpa lagi di lain coretan...chow chin chowww..... ;-)

1 comment:

  1. rajinnye en.hanif g tgk wayang..neh kompem dh kemaruk sgt neh kn..huk4

    ReplyDelete