Friday, May 15, 2009

MuLuT CeLuPaR SaNgAt...


Assalam...

Actually aku terasa gak bila banyak sangat mulut2 puaka nie cakap yang bukan2 pasal kepimpinan member baik aku si Bro Rhuddy pasal Family Day UAD 2009 di PD tempoh hari...aku kesian kat depa semua (termasuk AJK BKSS UAD) tahun nie...mereka dah cuba buat yang terbaik tetapi still kena kutuk dan cacian dengan staf yang lain...apa lagi yang tak memuaskan hati diorang aku pun tahu...dulu masa aku terajui BKSS pun ada gak suara2 sumbang @ mulut2 puaka yang bercakap macam2 dan tak puas hati...lantaklah...ada aku kisah (pinjam trademark azwanali lagi...hehehe...)

Kepada AJK BKSS UAD sekarang, banyakkan bersabar dan jangan mudah berputus asa...actually program yang korang rancang tue memang bagus...cuma masa yang tak kena dan perkara yang berlaku tue di luar kawalan korang pada masa tue berlaku (perkara yang berlaku di PD)...aku ada lah dengar macam2...tapi aku tak nak compare kan Family Day yang aku conduct dengan yang sekarang...lebih kurang jer kot...pandangan masing2...

Maybe better kalu mulut2 puaka nie dilantik sebagai AJK dan biarkan mereka nie merasa macam mana AJK sebelum ini rasa...pada hal semua event yang dibuat adalah untuk staf bersama...mengeratkan lagi silaturrahim...itulah tujuan penubuhan BKSS (tak rasmi)...nie macam2 nak berkira...aku masih ingat lagi cakap Bro Rhuddy..."Selagi kita dilantik dan diberi kepercayaan sebagai AJK BKSS...kita cuba lakukan yang termampu serta terbaik...Tak perlu nak harapkan balasan...anggap apa yang kita buat nie untuk kebaikan staf bersama..."

Sedih sangat biler aku dah keluar dari UAD nie macam2 perkara berlaku dan ada staf yang berpuak2 plak...ok lah...aku nak keluar dari opis nie...staf aku yang lain dah bersiap2 kemas barang nak cabut...seram gak sorang2 kat bawah nie...jumpa lagi di lain N3...chow chin chowww...daaa....

2 comments:

  1. hurm..komen dr org luar ekh...neh jujur tulus murni tau...

    bg lola yg smmgnye bkn ada kene mgena dgn audit cm sedey lak bila dgr cm neh...

    ye r..x sume event yg drancang perfect kn..
    lgpn..lola btul2 berbangga dgn SAPE YG BERTUNGKUS LUMUS..walaupn lola x involved the whole aktiviti dowang..tp lola tsgt bangga sbb dowang sanggup wat tnpa ada balasan ape2..

    lgpn thn neh audit mmg bz x cm sblum2 neh..mbuatkn sume jd cm stress dgn keje hakiki n dtmbahkn dgn aktiviti lain..tuk lola...im hepi la aktiviti tuh..walaupn lola x involved sgt... saje sbuk2 kn..tul x bro rhuddy..huk3..


    kalu mulut puaka tuh mbebel sbb bilik , harga or aktiviti...meh lola nk ckp... kalu ase nk perfect..ape kate len kali nye family day rege kasi nek..br perfect..neh x..mbebel3..bila minta wet sket..mbebel3 siap kecoh2..so bg org2 tuh ...pikir la sndiri...xperlu nk banding2 kn..try tgk jd ajk..bila kene kutuk ape kowang ase..lola bkn xpenah join family day...lg beso lola join..same cm neh..kalu ada kekurangan tuh..skit2..bese r tuh...huk2..


    sape yg penah jd ajk bkss kompem tau btapa penatnye..mayb mulut puaka tuh x penah jd ajk kot..tuh leh ckp jek..

    so bro rhuddy..ape lg kasi calon la..muahaha..jahat2..

    lola bekap sbb lola tau dowang kerja keras...

    ReplyDelete
  2. hahahahah....TQ arenip coz saupport...aku just pekakkan telinga jerrrr..malas nak panjang-panjang..........biarlah diaorang kalau itu yg diaorang nak dalam hidup ni.......bagi aku byrn tu amatlah berbaloi dengan BBQ, dan karaoke plus lagi tanggung 2 org anak yg besar2 plak tu...ermmmm

    ReplyDelete