Tuesday, May 19, 2009

ReTrEaT MPK dan fAiL MeJa (FM)...

Assalam...

Sebenarnya nak dijadikan cerita, pagi tadi jam 9.30 aku terus bergegas ke Jabatan Seni Taman sebab ada meeting pasal Star Rate / VO...lepas habis meeting, aku terus singgah ke tingkat 17, Bahagian Latihan dan Kompetensi...sajer mulut nie menggatal minta gambar2 yang diambil oleh JPSM sepanjang aku terlibat dengan kursus yang depa adakan...nasib baik kak serati dan yusran ader...so aku yang sentiasa bersedia dengan pendrive pun terus minta tolong pada mereka untuk copy ke dalam pendrive aku...
Telling the truth, banyak sangat gambar kat dalam PC diorang tapi aku ambil mana yang dan jer...so kat sini aku masukkan sedikit gambar2 yang mengusik jiwa dan melayan ingatan zaman2 kegemilangan UAD...cewahhh...cakap aku nie memang pandai....so, layannn...chow chin chowww...



RETREAT MPK & FM DI GENTING VIEW





No comments:

Post a Comment