Tuesday, May 26, 2009

SeSi PeCaH KePaLa OtAk!!!

Assalam...

Actually aku tak sempat nak up-date N3 aku kat Melaka hari tue coz kat sana takdak WIFI dan aku tak berkesempatan nak gunakan broadband yang aku pinjam dari member2 aku kat sana...sibuk sangat buat soalan exam sampai terlupa nak masuk blog...Nak dijadikan cerita punyalah pening kepala nie rasa macam nak hentak kat dinding sampai pecah berderai sebab buntu nak buat soalan...aku tengok member yang lain ok jer...yang tak tahannya lepas soalan2 kami dimurnikan...lepas tue datanglah pulak Bendahari (bos aku) nak murnikan sekali lagi soalan yang telah siap dimurnikan tue...macam dia tak percayakan Timbalan Bendahari2 dia tue...

Tapi best gak kat Melaka...tak lah bosan sangat...ada Azizul, Zaliman, Bro Rhuddy dan Wan Khairul oklah tue...otak depa sume boleh masuk ngam ngan aku...tak lah bosan sangat waktu sediakan soalan2...macam2 ragam dan lawak kering yang depa buat...yang paling tak tahan si Bro Rhuddy...boleh dia buat loghat Terengganu ajuk cakap Razlan (member W44)...pecah perut dibuatnya...

Actually ada gambar2 yang diambil oleh Razlan...nanti kalu aku dah dapat soft copy, aku up-load ke dalam blog nie ek...ok lah...aku nak balik nie...esok aku cuba masuk blog dan up-date bog aku nie...kepala tengah pening nak siapkan final akaun Karnival Sukan Badan Berkanun 2009...3 akaun nak reconcile...pergh....pecah kepala tahap maksima gua cakap sama lu...lain pemegang duit lain cara rekodnya...

See yaa....chow chin chowww....

No comments:

Post a Comment