Tuesday, May 12, 2009

PeNgAjArAn BuAt DiRiKu...

Assalam...
Sebenarnya aku nak minta maaf banyak2 kat pembaca blog aku nie sebab aku dah lama tak up-date...nampak gayanya aku kena bersihkan sesawang yang menebal dalam blog aku nie...hehehehe...gurau jer...

Anyway, aku baru jer balik dari Pulau Langkawi (Pulau Mutiara Kedah)...baru ker?aku sampai di KL pada 5 Mei 2009 tepat jam 12 tengah malam...sampai jer di HQ, aku terus menahan teksi yang berlalu...nasib baik ada lah satu teksi nie nak berhenti dan ambil aku...tapi harga tambangnya pun boleh tahan lah...korang cuba teka harga tiket tue...cuma RM20.00 sahaja...nak tak nak aku terpaksa sebab aku tiada pengangkutan nak sampai ke rumah aku...

Setibanya di rumah, ibuku menyambut kepulanganku dengan wajah yang ceria (bahasa berbunga macam novel plak...wakakaka)...cewahhh...macam balik di Hari Raya plak rasanya...then aku pun serahkan semua barang2 yang aku beli di Langkawi kepada ibuku...pagi esoknya (masih lagi 5 Mei 2009), aku bangun dari tido pada pukul 9.30 pagi...letih rasanya badan nie coz tak dapat lelapkan mata di sepanjang perjalanan dalam van LDV gedabak tue...
Pinggang masih rasa lenguh dan sakit2 sebab terhentak waktu naik kereta kancil yang dibawa dengan "SELAMAT" oleh si mamat JTMK / IT tue...korang mesti dah tau kan...?kalu tak tau sila rujuk N3 aku yang lepas2...then aku seperti biasa menghabiskan masa terluang di rumah ngan ibuku menonton DVD movie...

Korang mesti rasa pelik kan???Apa kaitan tajuk N3 aku di atas dengan citer pengalaman aku dari Langkawi...sebenarnya aku malas nak cerita dalam N3 nie...hanya Bro Rhuddy sahaja yang tahu apa yang terjadi semasa meeting ngan Datuk TKP (Pentadbiran) petang semalam dalam Mesyuarat Pengurusan Aset Jabatan...malu aku dibuatnya...orang lain punyer hal tapi aku yang kena tempiasnya...namun aku akui yang perkara ini adalah kesalahan aku juga sebab tidak bersedia sebelum masuk ke mesyuarat...perkara basic pun aku tak boleh jawab...nak juga harapkan si Minah Blonde tue...lagilah naik pungkok dia...hehehehe...

Ok lah...aku akan ambil pengalaman ini sebagai satu peringatan kepada diri aku...aku pun dah biasa kena marah ngan bos2 besar nie...kata orang "alah bisa, tegal biasa"...betul ker perumpamaan aku nie?kalu tersilap harap2 ual boleh betulkan...

Rasanya kat sini ajer kot...aku ada sikit kije lagi yang perlu dibereskan...aku masukkan sekali gambar2 aku di Pantai Chenang.Pulau Langkawi semasa menyaksikan perlawanan Bola Tampar (Lelaki) dan (Wanita) serta pada malam Victory Dinner di Restoran Kampung Siam bersama2 member2 aku...semoga ual puas hati...c ya...chow chin chowww.....


Di Pantai Chenang, Pulau Langkawi










Victory Dinner di Restoran Kampung Siam






1 comment:

  1. Sabar jer laa anip...kita belajar dr pengalaman ...masa kita masih panjang dkt DBKL tu hehehhe..moga kita lebih tabah huhuhu.....blond tu wat tak tau jerrrr mmg laa dia mcm mak datin blond hahahaha

    ReplyDelete