Monday, May 18, 2009

SeJaRaH HiTaM PeRtAmA Di SeMaKaN...

Assalam...

Actually mesti korang terkezut dan terpinga2 sesama korang...apkebendanya tajuk N3 aku hari nie ngan kisah hidup aku...nak pendekkan cerita...pagi tadi jam 9.30 aku terus ke tingkat 24 sebab ada meeting pasal akaun pembayaran ngan Mr.Seik...so, dalam menunggu meeting tue sedang aku syiookk duduk...tiba2...aku terdengar bunyi sesuatu yang pelik...aku pada mulanya buat tak tau jer...makin lama bunyi tue kerap berlaku...so, aku pun meraba2 belakang seluar aku...Ya Allah!!!apa yang berlaku nie...

Rupa2nya seluar aku koyak dari bahagian tengah bawah sehingga atas belakang...dengan perasaan malunya aku pun buat derk...jer...aku tunggu sampai meeting habis then terus dapatkan lif untuk bergegas ke kedai tukang jahit peribadi aku iaitu MAROZ...dalam perjalanan aku terus keluarkan baju kemeja dari tuck-in...aku terus berlari anak ke kedai jahit tue...setibanya di sana aku terus bertanya pada tukang jahit peribadi aku iaitu abang Nasir...nasib b aik dia ada...so, aku pun terus menanggalkan seluar aku yang terkoyak tue then menunggu di dalam bilik persalinan (fitting room)...dalam 20 minit lepas tue dia bagi seluar yang telah dijahit semula...dia pun hairan macam mana seluar aku boleh terkoyak...

Dia kata jahitan seluar aku tue dah "menetas"...sebab tue lah ia terkoyak...so aku pun ingat nak hulur bayaran tapi dia kata tak payah bayar...FOC...alhamdulillah....dah rezeki kot...ada hikmahnya...begitulah ceritanya...sehingga aku tak hadir ke majlis perjumpaan Datuk Bandar bersama Pegawai Integriti DBKL...acara mula jam 11.30 pagi...aku habis meeting jam 12.00 tengahri...jahit seluar habis jam 12.45 tengahari...tak sempat beb...So, kesimpulannya pastikan jahitan seluar anda kukuh apabila badan anda dah mula menaik...hehehehe....

Ok lah...aku nak balik nie...jumpa lagi di hari esok dalam N3 yang lebih menarik...aku nak bercerita pasal aku dan family aku pi KLCC tonton movie "Star Trek"...syioookkkkk....

Chow Chin Chowww....

No comments:

Post a Comment