Wednesday, May 20, 2009

nOsTaLgiA BeRsAmA GeNg BeNgKeL BPR@SPRM...







Assalam kepada semua pembaca blog aku ini...

Anyway hari nie takdak apa2 yang menarik untuk aku bercerita...pagi tadi seperti biasa ada panggilan meeting kat Jabatan Ukur Bahan pasal projek ITIS yang telah ditamatkan pada Mac 2009...so aku pun bergegas lah ke Bangunan Wawasan walaupun aku ini hanya pengganti kepada Akauntan lain...arahan tetap arahan...terpaksalah ikut...apa yang penting?KERJASAMA???bukan lah...SYMP iaitu Saya Yang Menurut Perintah!!!

Then aku ambil shuttle sehingga ke HQ...setibanya di HQ aku dimaklumkan plak yang Bro Rhuddy tak hadir hari nie coz migrain...alamak...alamak...migrain dia datang lagi...nie mesti disebabkan penangan mock-up ISO atau pun Nasi Ayam Chee Meng...huhuhu...aku dah baca N3 Bro Rhuddy pasal nasi ayam tue...betul ker?masa aku pi ok jer...sedap hingga menjilat pinggan...

Takpelah...kita abaikan dulu kes di atas...actually aku nak attachkan gambar2 masa aku join bengkel BPR dulu...aku hanya sempat ambil yang diadakan tahun lepas jer...itupun dengan beberapa jabatan...gambar awal masa mula2 join bengkel dengan JKA, Yusran tak jumpa plak..xpe lah...takdak rezeki kot...harap2 jangan ada yang menggigit kuku atau menjerit histeria bila tatap gambar2 tue...

No comments:

Post a Comment