Thursday, April 9, 2009

AdUsSs...PeNiNg KePaLaaa...


Assalam kepada para pembaca...

Hari nie aku tak ada banyak perkara nak dikongsikan bersama korang semua...tapi kepala aku hari nie macam nak pitam + bergelegak pun ada...semuanya pasal hal2 yang perlu difikirkan di S&P nie...nak buat keputusan pun teragak2 seperti trademark JAKIM iaitu "Jangan ragu2...Gunakan tanpa Was2..."hehehe...

Aku ditanya oleh staf aku yang semak tuntutan OT staf perumahan nie... (kije2 kecemasan sambung bekalan elektrik PPR yang rosak) staf aku nie buat kije memang tip top...berhati2 sebelum nak potong OT orang lain...staf perumahan nie kije dari jam 5.15 petang sehingga 4 pagi tanpa berhenti...aje gilernya lagu tue...gajah pun ada masa nak pi terberak...makan...dan lain2 yang sewaktu dengannya...huhuhu...

Esok aku kena bincang ngan rakan sekerja aku, Mr.A untuk tetapkan sama ada perlu dipotong atau tidak sebab kalu nak potong takut dia bising dan sue kami plak sebab dia buat kije dan kije dia plak disahkan oleh pegawai dia...tapi dari segi perikemanusiaannya plak dia sanggup buat kije kecemasan semata2 dan tinggalkan anak bini di rumah...kesian dia (4 kali macam lagu P.Ramlee)...hikhikhik...

Petang tadi sempat gak beborak ngan Si Kancil tentang dia...malu plak rasanya nak bercakap tentang orang yang belum tentu nak kan kita...wakakakaka....sajer gurau...siapalah aku ini...(macam lagu tue...huhuhu)...panjang gak perbualan kami termasuklah pasal seminar tentang perubatan islam di bawah anjuran KESEDARAN...

ok lah...esok aku up-date lagi blog aku nie ek...rindu bangat pada staf UAD...hari nie sempat gak jumpa bos aku Pn.Rose...terima kasih puan...terubat jugak rindu di hati nie...hehehe...Chow Chin Chow..."Why So Serious"... ;-P

1 comment:

  1. heK4....neh rindu kat sape neh.. neh kompem dh tminaT kat Sesapa neh..hek4...

    ReplyDelete