Monday, April 20, 2009

TeNsIoN + BeNgAnG DaY...!!!

Hari nie aku tak dak mood nak up-date entry blog nie...bukan apa...just rasa macam malas plak...hehehe...hari nie tak pasal2 aku kena menghadap bos aku sebab nak terangkan bajet Karnival Sukan Persatuan Badan Berkanun Malaysia 2009 yang bakal aku ikuti di Langkawi,Kedah bermula 25 April hingga 5 Mei 2009 nie...orang kat opis sibuk ngan kije dan memikirkan coding untuk sistem kewangan baru (e-PBT)...aku plak bekerja (maybe ada masa free cikit untuk merewang2 kot...?) sambil bercuti di sanaa...sanaaa...sanaaaa.....

Alhamdulillah, hal bajet untuk karnival tue dah settle. walaupun macam2 lah aku kena tegur ngan bos...aku tak kisah sebab masih ingat lagi pesanan bos lama aku masa di UAD..."Anip, setiap kemarahan / teguran yang dilemparkan oleh seorang ketua dalam keadaan marah itu bukannya bertujuan untuk memarahi awak tetapi adalah untuk mengajar awak...anggap ia sebagai satu pengajaran..." Masalahnya bos aku bukannya marah kat aku, tapi marah kat orang lain,,,cuma aku kenalah sikit semburannya...huhuhu...kelakarlah plak...

Sekarang nie aku dan Bendahari Kontigen kena atur strategi macam mana nak kawal peruntukan tue walaupun masuk / disalurkan ke akaun Kelab Sukan DBKL...Aku kena lebih tegas dalam mengesahkan perbelanjaan diorang di sana nanti...

Anyway, hari nie aku terima email dari bekas staf UAD aku yang telah bersara...panjang lebar email diahantar kat aku tue...macam2 yang diceritakan di dalam email tersebut...aktivivtinya dari jam bermula 7.30 pagi sehingga 10.30 malam...seronok gak bila tau berita dari dia...aku anggap dia macam mak aku...tapi aku biasa panggil dia Kak Rosni...

Ok lah...aku nak tidur nie...jam menunjukkan pukul 11.25 malam...awal plak aku masuk tido...ngantok sangatttt....huwahhhhh.....(tutup mulut yang mula menguap)...hehehe...

c ual next entry...chow chin chowww..."Ada aku kisah???"(ala2 trade Azwana @ Azwan Ali)....wakakakakaka....

1 comment:

  1. lain kali kalau botak tu marah..ko amik cermian buat pantulan hahaahahahha..........sabau jer laa arenip..semua org kenal ngan perangai dia tu hehehe

    ReplyDelete