Sunday, April 5, 2009

LuNcH BeRsAmA2 MiNaH UaD Yg SeMpOi...


Assalam to all my visitors...aku nak berkongsi cerita ngan korang sume pasal hal aku semalam di opis...aku terpaksa siapkan slide presentation untuk Taklimat ISO S&P aku sebab nak dibentangkan pada 7-8 April 2009 nie...letih gak lah...tapi dah tanggungjawab...nak buek macam mano...tiba2 terdetik plak kat hati aku nak call UAD...masa mula2 panggilan dijawab, aku suspend gak coz tak kenal suara orang yang menjawab panggilan aku tue...

Aku tanya lah sape yg jawab...rupa2nya si Hyza...dia ngan cik tom sedang siapkan kerja pentadbiran...actually aku tak berniat nak mengganggu, tetapi dah alang2 diorang ada...mestilah aku kena kacau...huhuhu...lepas tue lebih kurang jam 2.15 petang, aku ajak diorang pi lunch sama2...tempatnya biarlah rahsia...hehehe...hanya orang tertentu yang tahu...

Aku teringin sangat nak makan sup...so aku ajak cik tom dan hyza pi satu tempat nie...popular kat kawasan Cheras...meletop beb...hehehe...hyza yang drive kereta dan hyza dan aku plak jadi co-pilot (tapi sesat gak....hehehehuhuhu...) sambil makan tue sempat gak kami mengumpat pasal staf2 UAD dan hal aku masa di UAD dulu...wakakakakak....kami order nasi ayam, nasi goreng ayam dan sup campur meletop...tak sangka gak staf2 aku sempoi dan seronok diajak beborak...wakakakkak.....sesudah makan, kami bergegas balik ke opis...tak sangka petang tue hujan lebat giler...aku dok kat opis sampai jam 6.30 petang...lepas tu hyza call dan bagi tau kat aku yg diorang dah nak balik....aku plak disebabkan sorang2 kat opis pun cabut balik...mana taknya kat opis aku tue kalu ditutupnya lampu semua akan menjadi gelap gelita...seram aku dibuatnya...hihihihiiiii....

Hari nie nasib baik aku dah selesai siapkan slide tue...esok aku akan serahkan pada Kak Lis untuk diprint out buat hand out untuk para peserta...anyway, jumpa esok...chow chin chowww...daaaa......

3 comments:

  1. perghh..en.hanif g makan dgn depa x ajak..hek4.. :p

    ReplyDelete
  2. BUKAN TAK NAK AJAK...TAPI KEBETULAN DEPA ADA HARI TUE...KITA BILA LAGI NAK KELUAR DATE...?HEHEHE...

    ReplyDelete
  3. wahaha..date??bleh4...hak3...

    ReplyDelete