Saturday, April 11, 2009

DeBaRaN UAD MeEtInG NgAn DaTuK BaNdAr kUaLa LuMpUr...

Aku nak berkongsi perasaan debaran aku pasal meeting ngan Datuk Bandar Kuala Lumpur pagi tadi...aku tak menghadiri meeting tue tapi Bro Rhuddy bersama-sama Mr.R dan Pn.Rose hadirinya...walaupun aku tidak berkhidmat di UAD lagi namun aku masih mengambil berat tentang apa yang berlaku di UAD kerana aku masih merasakan banyak lagi kerja2 aku yang belyum diselesaikan di UAD selepas aku meninggalkan dan bertukar ke S&P...

Aku menunggu bilakah meeting itu akan habis...sehingga jam menunjukkan jam 1.00 petang...masa nak mula sembahyang jumaat pun dah hampir...dari jam 11.30 pagi aku menunggu tetapi mereka semua belum lagi pulang dari pejabat Datuk Bandar...tiba2 Kak Noi kata UAD pun kena tegur dengan Datuk Bandar...kesian plak aku dengar...

Selepas sembahyang jumaat, aku terserempak ngan Mr.R dan banyaklah perkara yang kami bualkan...then petang tue aku cuba hubungi Bro Rhuddy tetapi setelah aku bertanyakan pada Hyza sama ada Bro Rhuddy free atau sibuk menghadap PC aku tahu yang dia mesti sedang meluahkan perasaannya di blog...kalu korang nak tau apa yang diluahkan...silalah lawati blog beliau...

Aku teringat plak waktu2 kami bersama2 berjuang untuk UAD...memperkasakan UAD...tapi sekarang tinggal Bro Rhuddy dan Mr.R untuk melaksanakan semua itu...Nak jadikan cerita plak...hari nie aku kelam-kabut sikit coz banyak lagi kije yang belum disemak...next week nak kena prepare format borang kewangan untuk Karnival Sukan Badan2 Berkanun...

Oklah...aku dah ngantok nie...aku nak tido dulu...esok aku up-date lagi blog aku ek...chow chin chowww...

1 comment:

  1. adoii anip sabau jer laaaa hehhhee...aku dh ok dah skrg....puan aku tak tau aaa huhu

    ReplyDelete