Friday, April 17, 2009

EvErGrEeN..SeGaR Di InGaTaN...

Salam kepada semua pembaca blog nie...

Actually aku tak berkesempatan untuk mengemaskini blog aku sejak minggu lepas...aku tak menang tangan nak siapkan kije dan melayan lagi karenah bos yang suruh pi meeting sana sini...tapi bos is still bos...YES BOSS!kena lah pandai2 sesuaikan diri kalu nak hidup...

Semalam meeting pasal e-PBT...dari SAP nak tukar ke e-PBT...dah hasrat DB so kenalah laksanakan...pening gak bila pikir2 kena mula balik dari A to Z...tapi kesian kat Kak Lin...dalam keadaan dia yang mengandung, nampak sangat macam dia tertekan (dalam hati siapa yang tahukan...) tapi dia pandai mengawal diri...aku respect dia coz dia memang marvelous dan pandai dalam mengurus hal2 seperti itu...

Hari nie aku bercuti...saje ambil cuti rehat...banyak lagi hari yang nak dihabiskan...tak tahu lah sama ada boleh habiskan atau tak...nak kumpul tak layak lagi untuk GCR...next year baru boleh...nak jadikan cerita, sejak dari hari Rabu lagi laptop aku problem....tak tau lah pasal laptop aku tue merajuk taknak berfungsi..staf aku kata maybe motherboard dia rosak...habis lah coz banyak benda yang aku save dalam tue...harap2 tak effect pada hard disk...kalu tak...waaaaaa.....

Kat bawah nie aku attachkan gambar2 aku dan staf UAD...bila buka blog Bro Rhuddy sambil dengar lagu2 jiwang yang evergreen terkenang plak zaman tue...huhuhu...nah...
GOTONG-ROYONG MEGA DBKL

Aku dan Abang Macho @ Misai...hehehe...jangan mare...nanti kena jual...wakakaka
Sembilan (9) Pendekar UAD...sape berani, mari rapat...yahhh!

Kerjanya tak seberapa...sesi bergambar yang lebih...boss masa tue tak nampak,so ambil lah kesempatan...hehehe



Rajinnyer akak2 nie bekerja...mengalahkan AF (Alam Flora) buat kije plak...hehehe...gurau jer




PEACE TO WORLD...kebersihan tanggungjawab wargakota bersama-sama!!!






No comments:

Post a Comment