Wednesday, April 29, 2009

JuMpA LaGi...

Assalam...

29 April 2009 - 3.24 petang

Aku bangun awal pagi pada jam 7.30 pagi...sebab awal2 pagi lagi aku dah dapat sms dari Bendahari Kontigen iaitu Dr.Hayati...dia kena bergegas ke KL kerana Father In Law dia sakit tenat...kesian gak kat dia sebab dia terlari-lari nak sediakan akaun karnival dan bapa mertuanya tue...

Kemudiannya aku bersarapan dengan Faizul di dewan makan...menunya boleh tahan lah...lagi sedapa nasi goreng mak aku masak kat umah...rindu sangat kat mak aku...waaaaaa.....then aku hadiri meeting sekretariat sebelum ada perbincangan dengan TKP, En.Zul...banyak benda pasal kewangan nak dibincangkan dengan En.Zul...

Malam nie ada dinner anjuran LADA...bos aku iaitu Bendahari Bandaraya pun dijemput hadir sama...tak tau lah apa akan jadi kalu kami duduk semeja...dengar cerita dari member-member kat sini yang pernah hadiri dinner tue katanya AMAT MEMBOSANKAN sebab bila duduk semja tak tau nak beborak apa dan protokol plak tue...tak puassss makan....

Aku nak mandi dan berehat nie...hari nie giliran aku bertugas di bilik sekretariat dari jam 7.00 pagi hingga 4.00 petang...jam 7.30 malam plak nak bersiap2 ke dinner...so, jumpa lagi di N3 esok hari...chow chin chowww....Ada aku kisah???

No comments:

Post a Comment