Tuesday, April 7, 2009

SeLaMaT HaRi LaHiR...

Aku nak ambil kesempatan kat sini untuk wish kat korang semua yang menyambut hari lahir dalam bulan April 2009 ini...HAPPY BIRTHDAY!!! semoga ual dipanjang usia, dimurahkan rezeki nak dianugerahkan kesihatan yang baik...Especially to my x-staf at UAD...rasa2nya pembaca dari UAD tau kan...?tekalah...huhuhu

Today, aku busy sikit di sebelah pagi sebab conduct ISO S&P aku...nasib baik ada Mr.A tolong presentkan...dia master dalam hal2 pembayaran nie...aku masih junior...macam budak baru nak belajar merangkak lah katakan...anyway, tak sangka yang En.Omar (bos aku) nie kelakar gak orangnya..begitu juga En.Mohamad...ada ajer cite yang nak dikongsi di sepanjang taklimat dijalankan...

Tak sempat nak ambil gambar masa present...at least boleh masukkan dalam blog aku nie or untuk dijadikan sebahagian daripada laporan tahunan jabatan...betul (5x)...tak tau lah plak macam mana ngan taklimat ISO di UAD...to Bro Rhuddy sorry banyak2 coz tak sempat nak bantu bagi taklimat sama2...pasal Sistem Pengurusan Pengauditan UAD tu pun tak sempat nak tengok2kan...

oklah...aku letih sangat nie..mata dah nak berpijau dok menghadap laptop / PC daripada pagi tadi..nanti rosak plak mata nie...aku balh dulu...insya'allah ada masa aku up-date entry nanti...chow chin chowww...

p/s:To Bro Rhuddy...gosip liar hang ngan budak dari jabatan... dah tersebar luas kat S&P nie...aku pun tak tau macam mana boleh spread...aku pun tak tau apa2...aku cakap itu hal peribadi orang...aku tak berani ganggu...hehehe

2 comments:

  1. uiksssssss...abg rhuddy neh kalahkn MAWI WORLD laa..huakakak...pemes tul.

    ReplyDelete
  2. ceh hampess tul....biar laaa depa nk gosip..dh letih mulut makcik2 dkt S&P tu esok diam laa depa wakakakakkaa...(sambil geletek perut)

    ReplyDelete