Sunday, April 12, 2009

AnUGeRaH BiNtAnG PoPuLaR...

Assalam...

Tak tau lah kenapa hari nie badan2 aku letih sangat...rasa mengantok mataku nie pun ada...maybe sebab kije kot...tadi aku ngan adik serta ibuku pi Langat sebab nak hantar nenek kesayangan aku...hehehe...

Hari nie kami tak singgah duduk beborak seperti biasa sebab hari hujan...lagi pun malam nie nak layan Anugerah Bintang Popular (ABP) di TV3...setakat nie artis pilihan aku banyak yang menang anugerah...especially Nabil dan Fafau...

Tapi yang tak bestnyer pengacara tak bestlah...si syarifah shahira dan adlin...waaaa....aku nak Kak Ogy dan Kak Raja Azura jugak yang jadi pengacara...mereka ni kelakarkan...

ok lah...ABP dah start...aku nak sambung layan jap...kalu sempat aku up-date blog aku...chow chin chowww...

No comments:

Post a Comment